Sarrera

Miribilla eskolak ikasleentzako sarbide-arrapala zabalak ditu, pertsona guztientzat egokituak eta mugikortasun urriko pertsonen irisgarritasunari laguntzen diotenak.

JANTOKIA

Jantokiaren ordutegia 12: 30etik 15: 00etara bitartekoa da, eta begiraleek eta sukaldeko langileek hartzen dute.

Patioa

Miribilla Eskolak hiru patio ditu ikasleentzat, eraikinaren goiko aldean dagoena lehen zikloko ikasleentzat da, kalean nagusientzat dagoena. eta horren ondoan Haur Hezkuntzako jolastokia dago.

Txikienentzako barne aisialdirako gunea

GIMNASIO

Ikastetxeak, halaber, kirol-instalazio bikainak eta gimnasio bat ditu. Gimnasio hori guztiz hornituta dago beheko solairuan, dagozkion aldagelekin. Lehen Hezkuntzan Gorputz Hezkuntzaren arloak gizabanakoaren mugimen-gaitasunak osatu behar ditu; horrela, bakarrik lortu ahal izango du gorputzaren garapena eta hobekuntza. Baina alderdi motorretatik bereizi ezinak dira afektiboak, kognitiboak eta komunikatiboak.

INFORMATIKA-GELA

Espazio hori ikasleen ikaskuntza errazteko beharrezkoak diren baliabide informatikoekin diseinatu eta diseinatu da, bai teknologia berrietan, bai testu-prozesadoreak erabiltzeko eta Internet behar bezala erabiltzeko.

2 URTEKO GELA

Hizkuntza irekitzea eta eskuratzea da 2 urteko haurren lorpen garrantzitsu eta zirraragarrienetako bat.

Ardatz egituratzailea komunikazioa ezartzea eta mantentzea izango da, ikasgelako harremanak errespetuzko eta lotura afektiboko giro baten inguruan ezarriz.

Beharrezkoa izango da elkarreragin-egoera naturalak aprobetxatu, ahalbidetu eta sortzea, ikasten ari den hizkuntzaren erabilera naturala izan dadin.